NOTALIM, Herbert Houben - Dirk Vanderstraeten - Inge Reynders

 

NOTALIM

Herbert Houben - Dirk Vanderstraeten - Inge Reynders

 

NOTALIM

Bochtlaan 33
3600 Genk
Tel. (089) 30.07.10

BV
BTW BE 0739785148
RPR Antwerpen afdeling Tongeren
Verzekeringen van het Notariaat cv

BESTE WENSEN VOOR 2022!

...
 

16 mei 2022

Ontdek het in de Notaristip van vandaag

Ouderdom, ziek worden, een ongeval… het kan ons allemaal overkomen. Misschien kunnen we op dag zelf niet meer onze goederen beheren of beslissingen nemen. Gelukkig kan je hierop anticiperen. Met een zorgvolmacht bepaal jij vandaag wie later je vermogen mag beheren, wanneer je dat zelf niet meer kan.

Bron: Fednot

13 mei 2022

Je zou een huis kopen kunnen samenvatten in een aantal eenvoudige stappen: zoekertjes afgaan, een huis bezoeken, een handtekening zetten op een overeenkomst en een bezoek plannen bij de notaris. Voilà, je mag jezelf eigenaar van een woning noemen. In werkelijkheid komt er natuurlijk veel meer bij kijken, maar moeilijk zou een huis kopen niet mogen zijn. Het boek vergelijkt een huis kopen met een Jenga-toren: zonder goede basis valt de toren om. Net daarom is het belangrijk dat kopers en investeerders zich wapenen met voldoende kennis voor ze zich aan de grote stap wagen.

Notaris.be geeft je 5 redenen om het boek op je zomerleeslijst te zetten!

1. Omdat de combinatie van economische facts and checks en juridische weetjes uniek is. Na het lezen van dit boek heb je de werking van de vastgoedmarkt onder de knie én zal je de link tussen jouw familiale situatie en je woning begrijpen. Spoiler alert: de wet geeft niet altijd voldoende bescherming. Zonder bijkomende finetuning kan een vastgoeddroom vlug ontaarden in een -nachtmerrie. Goed nieuws: er is altijd een oplossing om dat te voorkomen. Het boek geeft je daarbij een helder overzicht.

2. Omdat niemand nog weet hoe je de waarde van vastgoed moet inschatten. Hoe kan het 150m²-huis van je buren zo snel verkocht raakt tegen een hoge verkoopprijs, terwijl de villa van je oma al twee jaar te koop staat? De vastgoedwereld voelt een beetje aan als een jungle waar iedereen zijn weg probeert in te vinden. Het boek fungeert daarbij als een roadmap: door de duidelijke structuur krijg je de mogelijkheid om je te verdiepen in de topics waarover jij meer over wil weten.

3. Omdat het boek vastgoedinformatie bevat… die echt te begrijpen is. Eerlijk is eerlijk: recht en economie zijn twee zaken die vaak moeilijk verteerbaar zijn. Gelukkig zijn er Patrick Luysterman en Bart van Opstal, die ingewikkelde zaken op een zeer toegankelijke manier uit kunnen leggen.

4.Omdat de illustraties en voorbeelden tekenend zijn. Wie doorlopende blokken tekst verwacht, is eraan voor de moeite. Een huis kopen zou niet moeilijk mogen zijn slaagt erin om je bij de les te houden dankzij heldere visuals en concrete voorbeelden. Daarmee tonen de auteurs aan dat kennis over vastgoed niet alleen voor de happy – intellectuele – few zijn, maar voor ons allemaal.

5. Omdat notarissen handige tips en ervaringen delen. Heb je altijd al vragen willen stellen aan een notaris over de overdracht van je huis? Het nut van een huwelijkscontract? Het waarom van een zorgvolmacht? Het boek beperkt zich niet tot de aankoop van vastgoed zelf, maar kadert de aankoop als een schakel binnen een mensenleven, met alle ups and downs. Denk maar aan samenwonen met je vriend(in), een relatiebreuk of ziekte. Een notaris is een soort van juridische huisarts, zo blijkt uit de anekdotes in het boek. In het boek staan bovendien massa’s nuttige tips, waardoor snel duidelijk wordt dat een afspraak bij het notariskantoor geen overbodige luxe is.

Een huis kopen zou niet moeilijk mogen zijn, Bart van Opstal en Patrick Luysterman (Uitgeverij Lannoo, 312 pagina’s.), € 24,99.

Verkrijgbaar via Lannoo en in de boekhandel.

Bron: Fednot

9 mei 2022

Ontdek het antwoord in onze Notatistip!

Heb je nog een goede band met je ex? Dan zal je het waarschijnlijk niet erg vinden dat hij of zij nog inspraak heeft in het beheer van de geërfde goederen van je minderjarige kinderen. Kom je echter niet meer overeen of is het vertrouwen weg, dan klinkt dit eerder als een horrorscenario. Notarissen krijgen vaak vragen over hoe je dit best kan regelen als je de zaken toch liever anders ziet. Notaris Goedele Vandekerckhove licht alvast een paar punten toe.

Bron: Fednot

 

Charlotte WIJFFELS
Licentiaat in het notariaat

charlotte.wijffels(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/51.82.84

Stephanie VANHEUSDEN
Master in het notariaat

stephanie.vanheusden(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.10

Stefanie HAUMONT
Master in het notariaat

stefanie.haumont(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/51.82.83

Charlien SEVENS
Master in het notariaat

charlien.sevens(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.10

Dana LANTMEETERS
Master in het notariaat

dana.lantmeeters(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/51.82.89

Martine VERPLANCKE
Licentiaat in de rechten

martine.vp(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089300710

Julie LORMANS
Master in het notariaat

julie.lormans(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.10.

Luc BLOEMEN
Notarieel medewerker

luc.bloemen(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/51.82.88

Josetta D'ANTONIO
Notarieel medewerkster

josetta.dantonio(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.14

Marie-Josee DRUTTI
Notarieel medewerkster

marie.drutti(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/51.82.82

Sarah JASPERS
Notarieel medewerkster

sarah.jaspers(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.15

Funda CELEBI
Notarieel medewerkster

funda.celebi(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.16

Kim CUIJVERS
Notarieel medewerkster

kim.cuijvers(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.12

Cedric VAN GINDERDEUREN
Notarieel medewerker

cedric.vgd(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/32.12.20

Alessandra ROTILIO
Notarieel medewerkster

alessandra.rotilio(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.18

Selina THORA
Notarieel medewerkster

selina.thora(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.10

Jessie BIESMANS
Notarieel medewerkster

jessie.biesmans(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/85.72.77.

Nele VERSTREPEN
Notarieel medewerkster

nele.v(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/51.82.81.

Yoerie NAUWELAERS
Notarieel medewerker

yn(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.10

Kiara RUSSOTTO
Notarieel medewerkster

kiara.r(plaats the 'at' sign hier)notalim.be
Tel. 089/30.07.10.

Tiziana DE VINCENTIIS
Notarieel medewerkster

 
Werken aan je persoonlijke groei bij NOTALIM? Wij zoeken een notarieel jurist (Genk/Opglabbeek). (M/V/X) 11 mei 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • zelfstandig beheer van dossiers in verschillende domeinen van het notarieel recht
  • voorbereiden en opstellen van akten voor zowel complexere dossiers (gerechtelijke vereffening-verdeling, faillissement/beslag, basisakte, vennootschappen, nalatenschappen…) als de meer courante akten
  • adviesverlening en bijstand cliënteel

Werkomgeving:

Even voorstellen: Wij zijn een dynamisch, modern en toekomstgericht meerstandplaatsenkantoor (2 vestigingen en 3 notarissen) gevestigd in Genk en Oudsbergen (Opglabbeek), met een gedreven, sterk, samenhangend en tof team. 

Wegens de groei van onze kantoren werken wij aan een structurele uitbreiding van dit team. Hierbij zijn wij op zoek naar notariële juristen voor het kantoor in Genk en Opglabbeek, die ons team wil versterken en mee willen werken aan een optimale dienstverlening.

Werken bij NOTALIM is nooit gewoon “je job doen”. Gelukkig in je job, gelukkig in het leven. Hou je van uitdaging? Laten we het er op houden: nooit een saaie dag bij NOTALIM. Je hebt ervaren collega’s en je kan op iedereen rekenen. We hechten enorm veel belang aan de teamspirit binnen ons team (recepties, feestjes, weekendjes, party’s…we’re in!),maar ook aan je persoonlijke ontwikkeling, je moet je beste zelf kunnen zijn.

Heb je zin om je kennis en ambitie uit te bouwen in ons kantoor, stuur dan zeker je CV.

Wij vragen:

  • Master in het notariaat of Master in de rechten en een eerste ervaring in notariaat
  • voltijdse tewerkstelling
  • Qua persoonlijkheid ben je iemand die initiatief neemt en hulp vraagt waar nodig. Als teamspeler kunnen je collega’s altijd op rekenen. Vriendelijkheid en begripvol, zowel naar cliënteel als naar collega’s zijn dan ook een must.
  • Je bent enthousiast, positief ingesteld, people-minded, en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, wat bijdraagt aan een aangename werksfeer.
  • Je bent proactief
  • Je hebt zin voor orde, verantwoordelijkheid, initiatief en organisatie
  • Je bent zelfstandig, flexibel, punctueel, efficiënt, gedreven en stressbestendig. Hierin wordt je ten allen tijde bijgestaan door je collega’s.
  • Je bent discreet in het kader van beroepsgeheim en GDPR
  • pluspunten: kennis van het Frans en Engels, kennis van Word en Excel, kennis van SDP-Actalibra
  • U zal in één van onze vestigingen tewerkgesteld worden maar men dient open te staan voor verplaatsing naar de andere vestiging.

Wij bieden:

  • moderne kantoren met vestiging te Genk en Opglabbeek met alle faciliteiten waaronder een up-to-date informatica infrastructuur aangesloten op het Beveiligd Notarieel Netwerk.
  • afwisselend werk: diverse materies met mogelijkheid tot specialisatie
  • rechtstreeks contact met cliënteel
  • mogelijkheid tot interne en externe vorming: wij moedigen het aan om jezelf verder te blijven ontwikkelen
  • verloning naar verhouding tot de capaciteiten, opleiding en ervaring,
  • extralegale voordelen eigen aan het notariaat: o.m. hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijd-en ecocheques, verzekering tegen inkomensverlies…)
  • goede bereikbaarheid
  • aangename en soepele werkomgeving waarbij diverse toffe teambuildingactiviteiten georganiseerd worden: in ons team zal je je heel welkom en ondersteund voelen!

Interesse ?

We kijken ernaar uit om je te mogen ontmoeten en op te nemen in ons team!

Kandidaturen met CV graag enkel per mail naar Sarah Jaspers (office manager): sarah.jaspers@notalim.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken
Werken aan je persoonlijke groei bij NOTALIM? Wij zoeken een notariële medewerker MET ERVARING (M/V/X) 11 mei 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Ontvangst en doorverwijzen van cliënteel
  • Eerste basic informatie geven aan cliënten
  • Zelfstandig voorbereiden en beheren van dossiers in verschillende domeinen van het notarieel recht
  • voorbereiden en opstellen van courante akten

Werkomgeving:

Even voorstellen: Wij zijn een dynamisch, modern en toekomstgericht meerstandplaatsenkantoor (2 vestigingen en 3 notarissen) gevestigd in Genk en Oudsbergen (Opglabbeek), met een gedreven, sterk, samenhangend en tof team. 

Wegens de groei van onze kantoren werken wij aan een structurele uitbreiding van dit team. Hierbij zijn wij op zoek naar een notarieel medewerker voor het kantoor in Genk en Opglabbeek, die ons team wil versterken en mee wil werken aan een optimale dienstverlening.

Werken bij NOTALIM is nooit gewoon “je job doen”. Gelukkig in je job, gelukkig in het leven. Hou je van uitdaging? Laten we het er op houden: nooit een saaie dag bij NOTALIM. Je hebt ervaren collega’s en je kan op iedereen rekenen. We hechten enorm veel belang aan de teamspirit binnen ons team (recepties, feestjes, weekendjes, party’s…we’re in!),maar ook aan je persoonlijke ontwikkeling, je moet je beste zelf kunnen zijn.

Heb je zin om je kennis en ambitie uit te bouwen in ons kantoor, stuur dan zeker je CV.

Wij vragen:

  • diploma bachelor rechtspraktijk of opleiding notarieel medewerker Syntra met ervaring in het notariaat.
  • voltijdse tewerkstelling
  • Qua persoonlijkheid ben je iemand die initiatief neemt en hulp vraagt waar nodig. Als teamspeler kunnen je collega’s altijd op rekenen. Vriendelijkheid en begripvol, zowel naar cliënteel als naar collega’s zijn dan ook een must.
  • Je bent enthousiast, positief ingesteld, people-minded, en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, wat bijdraagt aan een aangename werksfeer.
  • Je bent proactief
  • Je hebt zin voor orde, verantwoordelijkheid, initiatief en organisatie
  • Je bent zelfstandig, flexibel, punctueel, efficiënt, gedreven en stressbestendig. Hierin wordt je ten allen tijde bijgestaan door je collega’s.
  • Je bent discreet in het kader van beroepsgeheim en GDPR
  • pluspunten: kennis van het Frans en Engels, kennis van Word en Excel, kennis van SDP-Actalibra
  • U zal in één van onze vestigingen tewerkgesteld worden maar men dient open te staan voor verplaatsing naar de andere vestiging.

Wij bieden:

  • moderne kantoren met vestiging te Genk en Opglabbeek met alle faciliteiten waaronder een up-to-date informatica infrastructuur aangesloten op het Beveiligd Notarieel Netwerk.
  • afwisselend werk: diverse materies met mogelijkheid tot specialisatie
  • rechtstreeks contact met cliënteel
  • mogelijkheid tot interne en externe vorming: wij moedigen het aan om jezelf verder te blijven ontwikkelen
  • verloning naar verhouding tot de capaciteiten, opleiding en ervaring,
  • extralegale voordelen eigen aan het notariaat: o.m. hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijd-en ecocheques, verzekering tegen inkomensverlies…)
  • goede bereikbaarheid
  • aangename en soepele werkomgeving waarbij (postcorona) diverse toffe teambuildingactiviteiten georganiseerd worden: in ons team zal je je heel welkom en ondersteund voelen!

Interesse ?

We kijken ernaar uit om je te mogen ontmoeten en op te nemen in ons team!

Kandidaturen met CV graag enkel per mail naar Sarah Jaspers (office manager): sarah.jaspers@notalim.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken
Werken aan je persoonlijke groei bij NOTALIM? Wij zoeken een onthaal- en administratief bediende MET ERVARING IN HET NOTARIAAT (m/v/x) 22 april 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • U bent het eerste aanspreekpunt voor het cliënteel en verzekert een vriendelijke ontvangst en correcte opvolging, zowel aan de balie als telefonisch. U bent mede het uithangbord van NOTALIM. Een eerste goed contact is uitermate belangrijk.

    Ook administratieve taken zullen tot het pakket behoren.

Werkomgeving:

Even voorstellen: Wij zijn een dynamisch, modern en toekomstgericht meerstandplaatsenkantoor (2 vestigingen en 3 notarissen) gevestigd in Genk en Oudsbergen (Opglabbeek), met een gedreven, sterk, samenhangend en tof team. 

Wegens de groei van onze kantoren werken wij aan een structurele uitbreiding van dit team. Hierbij zijn wij op zoek naar een onthaal- en administratief bediende voor het kantoor in Opglabbeek, die ons team wil versterken en mee wil werken aan een optimale dienstverlening.

Werken bij NOTALIM is nooit gewoon “je job doen”. Gelukkig in je job, gelukkig in het leven. Hou je van uitdaging? Laten we het er op houden: nooit een saaie dag bij NOTALIM. Je hebt ervaren collega’s en je kan op iedereen rekenen. We hechten enorm veel belang aan de teamspirit binnen ons team (recepties, feestjes, weekendjes, party’s…we’re in!),maar ook aan je persoonlijke ontwikkeling, je moet je beste zelf kunnen zijn.

Heb je zin om je kennis en ambitie uit te bouwen in ons kantoor, stuur dan zeker je CV.

Wij vragen:

  • Bachelor Rechtspraktijk en/of opleiding notarieel medewerker Syntra
  • Ervaring in het notariaat is vereist
  • Voltijds tewerkstelling
  • Qua persoonlijkheid ben je iemand die initiatief neemt en hulp vraagt waar nodig. Als teamspeler kunnen je collega’s altijd op rekenen. Vriendelijkheid en begripvol, zowel naar cliënteel als naar collega’s zijn dan ook een must.
  • Je bent enthousiast, positief ingesteld, people-minded, en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, wat bijdraagt aan een aangename werksfeer.
  • Je bent proactief
  • Je hebt zin voor orde, verantwoordelijkheid, initiatief en organisatie
  • Je bent zelfstandig, flexibel, punctueel, efficiënt, gedreven en stressbestendig. Hierin wordt je ten allen tijde bijgestaan door je collega’s.
  • Je bent discreet in het kader van beroepsgeheim en GDPR
  • Pluspunten: kennis van het Frans en Engels, kennis van Word en Excel, kennis van SDP-Actalibra
  • U zal in één van onze vestigingen tewerkgesteld worden maar men dient open te staan voor verplaatsing naar de andere vestiging.

Wij bieden:

  • moderne kantoren met vestiging te Genk en Opglabbeek met alle faciliteiten waaronder een up-to-date informatica infrastructuur aangesloten op het Beveiligd Notarieel Netwerk.
  • afwisselend werk met doorgroeimogelijkheid tot dossierbeheerder
  • rechtstreeks contact met cliënteel
  • mogelijkheid tot interne en externe vorming: wij moedigen het aan om jezelf verder te blijven ontwikkelen
  • verloning naar verhouding tot de capaciteiten, opleiding en ervaring,
  • extralegale voordelen eigen aan het notariaat: o.m. hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijd-en ecocheques, verzekering tegen inkomensverlies…)
  • goede bereikbaarheid
  • aangename en soepele werkomgeving waarbij diverse toffe teambuildingactiviteiten georganiseerd worden: in ons team zal je je heel welkom en ondersteund voelen!

Interesse ?

We kijken ernaar uit om je te mogen ontmoeten en op te nemen in ons team!

Kandidaturen met CV graag enkel per mail naar notaris Herbert Houben te Genk of notaris Dirk Vanderstraeten te Opglabbeek : herbert.houben@notalim.be of dirk.vanderstraeten@notalim.be of inge.reynders@notalim.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken

Werken aan je persoonlijke groei bij NOTALIM? Wij zoeken een notarieel jurist (Genk/Opglabbeek). (M/V/X)

11 mei 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • zelfstandig beheer van dossiers in verschillende domeinen van het notarieel recht
  • voorbereiden en opstellen van akten voor zowel complexere dossiers (gerechtelijke vereffening-verdeling, faillissement/beslag, basisakte, vennootschappen, nalatenschappen…) als de meer courante akten
  • adviesverlening en bijstand cliënteel

Werkomgeving:

Even voorstellen: Wij zijn een dynamisch, modern en toekomstgericht meerstandplaatsenkantoor (2 vestigingen en 3 notarissen) gevestigd in Genk en Oudsbergen (Opglabbeek), met een gedreven, sterk, samenhangend en tof team. 

Wegens de groei van onze kantoren werken wij aan een structurele uitbreiding van dit team. Hierbij zijn wij op zoek naar notariële juristen voor het kantoor in Genk en Opglabbeek, die ons team wil versterken en mee willen werken aan een optimale dienstverlening.

Werken bij NOTALIM is nooit gewoon “je job doen”. Gelukkig in je job, gelukkig in het leven. Hou je van uitdaging? Laten we het er op houden: nooit een saaie dag bij NOTALIM. Je hebt ervaren collega’s en je kan op iedereen rekenen. We hechten enorm veel belang aan de teamspirit binnen ons team (recepties, feestjes, weekendjes, party’s…we’re in!),maar ook aan je persoonlijke ontwikkeling, je moet je beste zelf kunnen zijn.

Heb je zin om je kennis en ambitie uit te bouwen in ons kantoor, stuur dan zeker je CV.

Wij vragen:

  • Master in het notariaat of Master in de rechten en een eerste ervaring in notariaat
  • voltijdse tewerkstelling
  • Qua persoonlijkheid ben je iemand die initiatief neemt en hulp vraagt waar nodig. Als teamspeler kunnen je collega’s altijd op rekenen. Vriendelijkheid en begripvol, zowel naar cliënteel als naar collega’s zijn dan ook een must.
  • Je bent enthousiast, positief ingesteld, people-minded, en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, wat bijdraagt aan een aangename werksfeer.
  • Je bent proactief
  • Je hebt zin voor orde, verantwoordelijkheid, initiatief en organisatie
  • Je bent zelfstandig, flexibel, punctueel, efficiënt, gedreven en stressbestendig. Hierin wordt je ten allen tijde bijgestaan door je collega’s.
  • Je bent discreet in het kader van beroepsgeheim en GDPR
  • pluspunten: kennis van het Frans en Engels, kennis van Word en Excel, kennis van SDP-Actalibra
  • U zal in één van onze vestigingen tewerkgesteld worden maar men dient open te staan voor verplaatsing naar de andere vestiging.

Wij bieden:

  • moderne kantoren met vestiging te Genk en Opglabbeek met alle faciliteiten waaronder een up-to-date informatica infrastructuur aangesloten op het Beveiligd Notarieel Netwerk.
  • afwisselend werk: diverse materies met mogelijkheid tot specialisatie
  • rechtstreeks contact met cliënteel
  • mogelijkheid tot interne en externe vorming: wij moedigen het aan om jezelf verder te blijven ontwikkelen
  • verloning naar verhouding tot de capaciteiten, opleiding en ervaring,
  • extralegale voordelen eigen aan het notariaat: o.m. hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijd-en ecocheques, verzekering tegen inkomensverlies…)
  • goede bereikbaarheid
  • aangename en soepele werkomgeving waarbij diverse toffe teambuildingactiviteiten georganiseerd worden: in ons team zal je je heel welkom en ondersteund voelen!

Interesse ?

We kijken ernaar uit om je te mogen ontmoeten en op te nemen in ons team!

Kandidaturen met CV graag enkel per mail naar Sarah Jaspers (office manager): sarah.jaspers@notalim.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken

Werken aan je persoonlijke groei bij NOTALIM? Wij zoeken een notariële medewerker MET ERVARING (M/V/X)

11 mei 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Ontvangst en doorverwijzen van cliënteel
  • Eerste basic informatie geven aan cliënten
  • Zelfstandig voorbereiden en beheren van dossiers in verschillende domeinen van het notarieel recht
  • voorbereiden en opstellen van courante akten

Werkomgeving:

Even voorstellen: Wij zijn een dynamisch, modern en toekomstgericht meerstandplaatsenkantoor (2 vestigingen en 3 notarissen) gevestigd in Genk en Oudsbergen (Opglabbeek), met een gedreven, sterk, samenhangend en tof team. 

Wegens de groei van onze kantoren werken wij aan een structurele uitbreiding van dit team. Hierbij zijn wij op zoek naar een notarieel medewerker voor het kantoor in Genk en Opglabbeek, die ons team wil versterken en mee wil werken aan een optimale dienstverlening.

Werken bij NOTALIM is nooit gewoon “je job doen”. Gelukkig in je job, gelukkig in het leven. Hou je van uitdaging? Laten we het er op houden: nooit een saaie dag bij NOTALIM. Je hebt ervaren collega’s en je kan op iedereen rekenen. We hechten enorm veel belang aan de teamspirit binnen ons team (recepties, feestjes, weekendjes, party’s…we’re in!),maar ook aan je persoonlijke ontwikkeling, je moet je beste zelf kunnen zijn.

Heb je zin om je kennis en ambitie uit te bouwen in ons kantoor, stuur dan zeker je CV.

Wij vragen:

  • diploma bachelor rechtspraktijk of opleiding notarieel medewerker Syntra met ervaring in het notariaat.
  • voltijdse tewerkstelling
  • Qua persoonlijkheid ben je iemand die initiatief neemt en hulp vraagt waar nodig. Als teamspeler kunnen je collega’s altijd op rekenen. Vriendelijkheid en begripvol, zowel naar cliënteel als naar collega’s zijn dan ook een must.
  • Je bent enthousiast, positief ingesteld, people-minded, en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, wat bijdraagt aan een aangename werksfeer.
  • Je bent proactief
  • Je hebt zin voor orde, verantwoordelijkheid, initiatief en organisatie
  • Je bent zelfstandig, flexibel, punctueel, efficiënt, gedreven en stressbestendig. Hierin wordt je ten allen tijde bijgestaan door je collega’s.
  • Je bent discreet in het kader van beroepsgeheim en GDPR
  • pluspunten: kennis van het Frans en Engels, kennis van Word en Excel, kennis van SDP-Actalibra
  • U zal in één van onze vestigingen tewerkgesteld worden maar men dient open te staan voor verplaatsing naar de andere vestiging.

Wij bieden:

  • moderne kantoren met vestiging te Genk en Opglabbeek met alle faciliteiten waaronder een up-to-date informatica infrastructuur aangesloten op het Beveiligd Notarieel Netwerk.
  • afwisselend werk: diverse materies met mogelijkheid tot specialisatie
  • rechtstreeks contact met cliënteel
  • mogelijkheid tot interne en externe vorming: wij moedigen het aan om jezelf verder te blijven ontwikkelen
  • verloning naar verhouding tot de capaciteiten, opleiding en ervaring,
  • extralegale voordelen eigen aan het notariaat: o.m. hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijd-en ecocheques, verzekering tegen inkomensverlies…)
  • goede bereikbaarheid
  • aangename en soepele werkomgeving waarbij (postcorona) diverse toffe teambuildingactiviteiten georganiseerd worden: in ons team zal je je heel welkom en ondersteund voelen!

Interesse ?

We kijken ernaar uit om je te mogen ontmoeten en op te nemen in ons team!

Kandidaturen met CV graag enkel per mail naar Sarah Jaspers (office manager): sarah.jaspers@notalim.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken

Werken aan je persoonlijke groei bij NOTALIM? Wij zoeken een onthaal- en administratief bediende MET ERVARING IN HET NOTARIAAT (m/v/x)

22 april 2022

Voltijds

Functieomschrijving:

  • U bent het eerste aanspreekpunt voor het cliënteel en verzekert een vriendelijke ontvangst en correcte opvolging, zowel aan de balie als telefonisch. U bent mede het uithangbord van NOTALIM. Een eerste goed contact is uitermate belangrijk.

    Ook administratieve taken zullen tot het pakket behoren.

Werkomgeving:

Even voorstellen: Wij zijn een dynamisch, modern en toekomstgericht meerstandplaatsenkantoor (2 vestigingen en 3 notarissen) gevestigd in Genk en Oudsbergen (Opglabbeek), met een gedreven, sterk, samenhangend en tof team. 

Wegens de groei van onze kantoren werken wij aan een structurele uitbreiding van dit team. Hierbij zijn wij op zoek naar een onthaal- en administratief bediende voor het kantoor in Opglabbeek, die ons team wil versterken en mee wil werken aan een optimale dienstverlening.

Werken bij NOTALIM is nooit gewoon “je job doen”. Gelukkig in je job, gelukkig in het leven. Hou je van uitdaging? Laten we het er op houden: nooit een saaie dag bij NOTALIM. Je hebt ervaren collega’s en je kan op iedereen rekenen. We hechten enorm veel belang aan de teamspirit binnen ons team (recepties, feestjes, weekendjes, party’s…we’re in!),maar ook aan je persoonlijke ontwikkeling, je moet je beste zelf kunnen zijn.

Heb je zin om je kennis en ambitie uit te bouwen in ons kantoor, stuur dan zeker je CV.

Wij vragen:

  • Bachelor Rechtspraktijk en/of opleiding notarieel medewerker Syntra
  • Ervaring in het notariaat is vereist
  • Voltijds tewerkstelling
  • Qua persoonlijkheid ben je iemand die initiatief neemt en hulp vraagt waar nodig. Als teamspeler kunnen je collega’s altijd op rekenen. Vriendelijkheid en begripvol, zowel naar cliënteel als naar collega’s zijn dan ook een must.
  • Je bent enthousiast, positief ingesteld, people-minded, en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, wat bijdraagt aan een aangename werksfeer.
  • Je bent proactief
  • Je hebt zin voor orde, verantwoordelijkheid, initiatief en organisatie
  • Je bent zelfstandig, flexibel, punctueel, efficiënt, gedreven en stressbestendig. Hierin wordt je ten allen tijde bijgestaan door je collega’s.
  • Je bent discreet in het kader van beroepsgeheim en GDPR
  • Pluspunten: kennis van het Frans en Engels, kennis van Word en Excel, kennis van SDP-Actalibra
  • U zal in één van onze vestigingen tewerkgesteld worden maar men dient open te staan voor verplaatsing naar de andere vestiging.

Wij bieden:

  • moderne kantoren met vestiging te Genk en Opglabbeek met alle faciliteiten waaronder een up-to-date informatica infrastructuur aangesloten op het Beveiligd Notarieel Netwerk.
  • afwisselend werk met doorgroeimogelijkheid tot dossierbeheerder
  • rechtstreeks contact met cliënteel
  • mogelijkheid tot interne en externe vorming: wij moedigen het aan om jezelf verder te blijven ontwikkelen
  • verloning naar verhouding tot de capaciteiten, opleiding en ervaring,
  • extralegale voordelen eigen aan het notariaat: o.m. hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijd-en ecocheques, verzekering tegen inkomensverlies…)
  • goede bereikbaarheid
  • aangename en soepele werkomgeving waarbij diverse toffe teambuildingactiviteiten georganiseerd worden: in ons team zal je je heel welkom en ondersteund voelen!

Interesse ?

We kijken ernaar uit om je te mogen ontmoeten en op te nemen in ons team!

Kandidaturen met CV graag enkel per mail naar notaris Herbert Houben te Genk of notaris Dirk Vanderstraeten te Opglabbeek : herbert.houben@notalim.be of dirk.vanderstraeten@notalim.be of inge.reynders@notalim.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken
 
 

Immo

Online verkoop € 148.500

Huis
Grote Bameriklaan 61
3511 Kuringen

Online verkoop € 5.000

Garage
Arkstraat 30/32
3620 Lanaken

Online verkoop € 400.000

Huis
Smeetsstraat 43
3620 Lanaken

Uit de hand verkoop € 450.000

Huis
Lotusstraat 7
3660 Oudsbergen

Online verkoop € 190.000

Appartement
Centrumlaan 28
3600 Genk

Online verkoop € 150.000

Huis
Steenakker 38
3600 Genk

Uit de hand verkoop € 130.000

Grond
Appelveldstraat 41
3740 Beverst

 
 

NOTALIM

Bochtlaan 33
3600 Genk
Tel. (089) 30.07.10

 

Openingsuren
 

Ons kantoor is momenteel gesloten

M 08:30 >  12:30   13:30 > 17:00  
D 08:30 >  12:30   13:30 > 17:00  
W 08:30 >  12:30   13:30 > 17:00  
D 08:30 >  12:30   13:30 > 17:00  
V 08:30 >  12:30   13:30 > 17:00  
Z gesloten  
Parking

Parking

Aan de kantoren

Verlofperiodes

 

Data Protection Officer

Het kantoor heeft een data protection officer aangeduid om de bescherming van de persoonsgegevens die zij verwerkt te garanderen. Elke aanvraag omtrent de bescherming van de persoonsgegevens van het kantoor alsook elke aanvraag in verband met de uitoefening van de rechten van de betrokkenen kan gericht worden aan privacy@belnot.be .